vurpan

heeeeej :)
så, gårdagen.
den var nog trevlig, förutom att snuten var överallt och förstörde för folk.
uuh.
jag åkte hem tidigt med min alkis till pojkvän.
haha!
-
imorse klev jag upp allt för tidigt, och for till judosalen till 10.
vi har handikappsläger med judokas från Sverige och Norge. trevligt!
jag hade riktigt roligt tills jag sträkte nacken :(
på väg hem hade jag å otur..
cyklade ner för backen vid IP, i allt för hög fart, cyklar ut på vägen och ska bromsa lite så att
jag kan svänga.
Cykeln bromsade inte som den skulle så krockade i en hög trottoar kant och flög över styret,
gjorde ett framåt fall och fick cykeln över mej.
FEDT NAJS
fast nä, har ont lite överallt,
därav fick jag mitt nya smeknamn, vurpan.
-
ah, nog med vurpor, ska fixa mej nu och sen kmr jimmy&ninnie och hämtar upp mej
så sen blir de fest igen!
-
PUSS E




bilden är väll från.. 2008?↑

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0