Were gonna rough it up before we take it slow

tjaaaa
onsdag idag som kändes aslång. På gympan hade vi orentering. Det sög inte så mycket som jag trodde.
Jag och malin garvade igenom allt med massa gamla minnen :)
-
Efter skolan gick jag&öberg till affären och handlade avokado och citron.
sen gick vi hem till mej och gjorde sallad. TRO DET ELLER EJ.
pappa bara skrattade och trodde oss inte >:
-
och nu ikv har vi varit ute och gått i 3 timmar. Känns fedt bra!
matteprov imorn. Känner mej taggad..
-
nu ska jag fortsätta se på DH och sen sova, PUSSEN EM


hihi, min pojkvän förgyllde min födelsedag igår, annars hade den sugit. tack hihi
gillar jannika och sofi i bakrunden på bilden! :D

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0