your hand fits mine like a perfect match

heyyyy,
sitter för tillfäller och pluggar och det är så roligt..
ska sen krypa ner i sängen och försöka få odentligt med sömn. åh jag bara så vet att jag inte kommer lyckas.
-
måndag igen och längtar till fredag.
vet att den här veckan kommer vara jobbig och stressig.
har så mke som måste göras o.s.v
-
idag efter skolan gick jag och tog två hål till i öronen, äntligen!
och sen köpte jag ett nytt smycke till läppen. bra emma!
sen var jag och gick med bästa Öberg :)
-
jaja, imorn är de tisdag, neej orkar inte.
PUSS E


fick tydligen inte ha i mina andra örhängen förens imorn så ah, men mitt andra hål finns där.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0