5 SEPTEMBER

CHENA
nu är jag äntligen hemma, har just lagat mat åt mej och mamma.
mys.
Så, helgen?
i fredags drog jag å öberg hem till henne, myste till en film och sen gick vi hem till mej och åt massa tjockis mat.
oj så härligt :D:D
sen på kvällen åkte jag till frigge och spenderade hela kvällen och natten där.
så, vad har jag å säga?
jag tänker inte reklamera hur full jag var, för de e skit å inge annat.
okay, jag var borta, spydde och ångrar att jag drack.
det är inte lönt i slut endan, elr?
Jag tkr de är tråkigt att supa sig full varje helg och inte minnas ett skit.
se på sommarn, minns den knappt.
På lördagen så fick ja skjuts in te stan för å hämta grejer. Men lilla emma hade låst ut sig.
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:(
åkte hem till alex och baxade halva hennes garderob :)
sen blev de full rulle hos frigge,
närmare 70-80 pers var där ;D
roligt och sådär (:
idag var jag ju som sagt å städa till judon, och skulle sen fa till frigge och städa.
men de sket sig för jag kom på att de sku se fint ut att cykla med en dammsugare?
vi såg film och sen drog vi till Sara och gjorde vår tatuering :)
najs.
det är trots allt 1 år sen jag och frigge träffades första ggn :)
nu ska jag gå å knyta mej, PUSSEN EMZ

fredagen↓














lördag↓







lite av allt folk
de var ju för fan fest bara på gården!







så här ser de bara ut i vardagsrummet + värre.
nu ska jag fortsätta lyssna på The Beatles och vara bäst :)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0