Cause you're amazing

Just the way you are
-
hejhejhejehejejjjj
jag är ett riktgt as som är sjuk
fyfan vad de suger. ÅHHHHH
blir så trött på mej sj >:
Igår hade jag iaf kvarsittning, det sög fitta. Fast iofs sov jag bort hela timmen.mys
sen åkte jag hem till alex och lagade middag där.
På kvällen gick jag upp till judon och snackade lite, och sen åkte jag till Liewen
och såg på film med folk :)
bra kväll!
-
idag har jag bara varit sjuk,
öberg har dock uppmuntrat mej med dikter, HAHA
du är bra.
-
fredag imorn, skola 8-3 
sen ska jag träna judo och ha fys, och sen ska jag simma.
kommer aldrig orka
sthlm på lördag också, trevlans :D
-
hare gött, PUSSEN
'
haha, stryper henne inte som det ser ut som.
hon ogillar bara att pussas, HAHA

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0