DANSA ÄR KUL

MEN JAG FÖREDRAR ATT SUPA
tjingeling badring
-
är så glad idag av ingen andledning, wihuuuuu
jajajaja
-
Efter allt mitt tramsande igår kom min skjuts och vi åkte på fest till jonte i jomala.
stannade inte där länge dock, men de va trevligt :D
sen åkte vi till frigge (jag och frigge fick åka i trunken, haha) och chillade till lite myggan
jag och frigge gick å la oss, men ingen av oss kunde somna så vi låg ba å snackade om en massa härliga saker, sen gick vi upp och då va de massa folk hos frigge plötsligt.
trevlans!
idag har jag varit trött och sliten.
dum i huvve som jag är dricker jag minttu med oboy och sen sour apple med sprite, 
och jag som ska börja med antibiotika idag, SMART CHEY
jajaj, skolan imorn. fast nä.
PUSSEN EM
hehe, bild från när vi åkte i trunken, dock en väldigt dålig bild
fokus på mitt knä (y)
hihih, de enda bilderna som blev tagna :)

lämna din tanke här
Postat av: Anonym

Du kan blanda alkohol o antibiotika utan några som helst problem :P

2010-09-19 @ 20:40:53
Postat av: emma

till nån:

jahaja.

fick dock höra av läkarn att jag sku måsta börja om med kuren igen om jag drack nått.

2010-09-20 @ 14:28:48

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0