Hands up and suddenly

We all got our hands up
No control of my body
-
TJABBA
vilken urtrist dag, skolan är ba asjobbig å inge annat.
efter skolan var jag ner på stan med alex, vi chillade galet.
-
sen vid halv 5 for jag och tränade med Lori, HÄRLIGT VARE.
har längtat så efter lite judo!
sen åkte jag och alexs till mariebad och simmade 500m,
mysiga gubbar de finns där också!
-
nu ska jag äta pizza, mysa med min pojkvänn, dejta sängen
och imorn blir det stockholm!
-
sov gott, PUSSEEN EM

digibildsbilderna, fast min redigering, SRY LISA 






lämna din tanke här
Postat av: alexandra

men mongobild på mej >:

2010-09-25 @ 12:43:23
Postat av: emma

så söt så :)

2010-09-26 @ 17:05:38

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0