Lets burn the roof

and then well do it again
TJENAA
första timmen i skolan hade vi nå finska elever på vår finskatimme, så vi gick typ runt å visa dem vår möggliga skola :)
roligt.
Sen hade vi skolfotografering, haha :D
vår klass hade tönt- tema, som ni kanske ser på bilderna. Passar oss ganska bra ;)
Efter skolan var jag å framkallade mina konfirmations bilder, lite sent? D: haha
sen har jag typ ba sett DH. Varför är alla dagar likadana? skolaN
paller.
PUSSEN EM
hahah, alltså. Lisa, vad ska man säga?
hihi,
nu kmr dom upp på fb :)

lämna din tanke här
Postat av: Mia

AWSUME bilder på Lisa alltså !!! hahahahaha XXD

2010-09-05 @ 15:18:45
URL: http://ttypmia.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0