long time .. no care

hejhejhej
har inte orkat blogga, trist huh.
Det har såå inte varit min dag idag,
•axeln höll på hoppa ur led imorse. tog så jävla ont.
•det har regnat precis hela dagen, men nu passar det sig att skina. :@
•mitt hår blir lockigt av regnet
•dagen sög
•har cp-ont i magen. hatar att va tjej ibland.
-
Jajajja, hade nån slags tema-dag idag. Så var inte i skolan alls :)
var på birka paradise, käkade macka,
sen besökte vi dom där skolorna, sjömans o.sv
allt dedär var sjukt trist.
-
Igåååår, var jag och tränade småbarnen första ggn för den här terminen.
trodde jag skulle dö med 18 st barn men de gick fina firren ;D
sen var jag med och tränade på vuxen motionsgrupp.
börjar 10 imorn, skola till två, tränar efter skolan, jobba på kvällen.
nu ska jag försöka få hit min pojkvän, PUSSEN EM


snodde denna charmiga bild från amandas blogg. hihi mys.



hämtade ut skolfotona idag ↓



gillar att jag ser tjock ut på båda bilderna :)
och glömt brillzen på kompisfottot! haha

9A, töntklassen :)  ♥
ser så jävla sur ut. haha

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0