Lost in this place till i found you

Playin' hard to get, I I know this game,
-
HEEEJ
-
jag är hemma!
det blev inge kumlinge iaf :(
såg fram emot det, men men, det får bli en annan gång :)
-
Igår då, jag sov hos frigge från tors-fre, så han skulle köra mej till skolan.
kunde inte sova på hela natten, tillslut gick jag till soffan och sov 2 timmar tills
jag vaknade av att klockan var prick 8. då skulle jag har varit i skolan
så sket i första timmen ehhhee
-
Igår kväll kom frigge å hämtade mej och sen åkte vi till hans pappa och käkade middag, trevligt :D
sen åkte vi till nån christian på fest, det var väll trevligt.
det blev ingen kanonfylla, för jag hade ingen lust :)
schhöööönt.
-
sen åkte vi till frigge och jag somnade bums.
idag har jag varit hos bästa öberg!
vi åt chips och såg film, mys.
ikv blir fest igen, så ska fixa mej ;) PUSSEN EEEEEMM


ni får denna fedt gammla bilden på mej,
från i våras. SAKNAR HÅRFÄRGEN

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0