That party last night was awfully crazy, I wish we taped it

I danced my ass off and had this one girl completely naked


hey :)
har just käkat våfflor, gräddis.
Skolan har varit riktigt piss, vi spolar bort från de.
haha, kvarsittning nästa vecka ist, är typ den första som fått.
suck emma suck.
Efter skolan åkte jag hem, fixade mej och sen åkte jag till Alex,
hon hade gjort kladdkaka ♥
dock till bill och tom kaulitz, som fyller år idag, åh detta th-hysteri.
Sen gick vi ut och fotta, de va nog najs,
åkte hem till henne, grädda i oss soppa, jag iaf. ahhaha som vanligt :D
ni får bilderna i ett annat inlägg,
PUSSEN EMZ


gillar att mitt hår står ut. haha
det blåste ;)

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0