She`s so high above me

CHACHACHA
sitter och kollar på Idol audition,
hehe :D
gick hem sista timmen för jag orkade helt enkelt inte med mera matte.
åh, jag är så dålig.
att skolan suger är ingen nyhet, men idag var de riktigt jobbigt.
jag höll på bli galen så t.o.m Sami tyckte jag skulle gå ut och röka.
-
efter skolan jag och öberg käkade, var till hallen, käkade och drack te.
precis så ska en tisdag spenderas.
ohja.
Sen gick ja hem, la mej i sängen, såg på DH och somnade :)
resten av kvällen spenderade jag med Frigge,
haha, jag blir så idiotförklarad när jag är med han, hahah :(
nu ska jag nog se klart idol och sen knyta mej
sportdag imorn och sen kvarsittnig :D PUSSEN EM





sjukt sugen på brunt hår igen, elr nått annat roligt.
D:

lämna din tanke här
Postat av: Anonym

i'd swim the ocean for you, the ocean for you.

oh kelsey

2010-09-07 @ 21:15:36
Postat av: e

oh oh kelsey

2010-09-08 @ 19:05:33

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0