wonderfull days taste like sugar

hejhejhej :)
-
är hemma och har pluggat fysik, ätit och duschat.
snart tänker jag sova. är fortfarande fett trött efter sweden!
-
Lördagen spenderade jag alltså i Stockholm med Amanda, Pontus och Frigge.
förutom att jag knappt hitta ngt hade jag jätte roligt.
tack! :D
-
när vi kom från båten plocka Kenneth upp mej och Frigge och så åkte vi hem till frigggggeee.
jag var trött, tröttare, tröttast.
fyfan va illa det var.
jaja, mys.
-
aaaaah, tänker ta mej till sängen och sova, skönt
PUSSEN EM

sweden bilder
















hahahahahahahah klockrenbild!






idag ↓






söndags kärlek.
:)


detta blev handlat.
som sagt, ingen brutal shopping :)


och ett nytt navelsmycke fick de bli.


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0