There's a difference between friends & best friends. If youre upset a friend comes and hugs you. A best friend comes with a gun and says; alright who am i shooting?

hej på er :)
har inte haft tid att uppdatera i helgen , menmen
i fredags kom friggelit och hämtade mej och vi städa hos honom hela kvällen och så hann vi kika
på film och pussas i mängder.
-
när jag steg upp på lördag morgon (elr ah, klockan va iosf 1 på dagen..) for vi och käkade med hans pappa och pantade flaskor.
På kvällen åkte jag till Pontus och spenderade kvällen där med trevligt folk :)
tacktacktack :D
Åkte redan 12, då Liewen hämtade mej, och först körde vi lite folk och åkte till jonas där de va partaj.
sen åkte jag hem (:
ikv kmr friggelit hit och myser med meeeej ♥





´



från igår :)


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0