soldag

tjenare =D
som vanligt orkar jag aldrig uppdatera på helger, men jaja.
i fredags färgade jag håret, äntligen!
hela kvällen spenderade jag med frigge hos honom. kikade på film, big momma. haha
vid 3 på natten kom vi på att vi var fedt hungriga, så vi åkte till mej och lagade mackor :)
-
I lördags for jag och alexandra till strandpromenaden och chillade. tog mina bilder till diggbilden men glömde lämna in dom. jävla skit.
sen for vi till svarta katten, najs.
På kvällen var jag hos frigge med lite folk :)
kul kväll men idag mår man som man förtjänar..
steg upp vid 11 idag, och har kollat på The Walking Dead hela dagen, sjukt bra serie.
-
jaja, skola imorgon :(
puss







några av alla bilder som togs igår =)


SJUKT mysigt väder idag!

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0