Saw a piece of shit on the ground today, reminded me of you.

hej på er :D
igår var de ju första april!
tycker att de är för jävla roligt att luras. Lurade morsan att jag var helt underkänd i matte och måste gå om allt.
hon blev skit arg :)
och sen lurade jag frigge också, haha! :D
-
iaf så var jag i skolan igår, gjorde ett syntest och fikade med ronja :)
sen åkte jag och frigge och hämtade min farmor&farfar från hamnen och körde ut dem till saltvik och så åt vi middag där :)
vid 8 åkte vi till frigges pappa i lemland och drack kaffe och sen in te stan igen.
så plockade vi upp några brudar och snurrade lite på stan. och jag fick lära mej köra bil i vkalmare :D
2 kärringstop gjorde jag, varav ett var frigges fel. annars gick de finfint ju!
sen lämnade vi av brudarna och drog till julina där de va lite partaj, och sen till sist körde vi mats,linda och oskar till långnäs!
-
puuuh.
ikv ska jag först på middag till frigges faar och sen åker jag till Ämändä och chillar galet!
puss



lämna din tanke här
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Var gärna med i min utlottning :) du kan vinna en ansiktsmask:) KRAM!1



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

2011-04-02 @ 14:20:57
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0