12 augusti!

heeej :)
hösten är verkligen påväg. men det är helt okej ♥
annars då?
dansade på mariehamnskalaset igår, ah de va kiva :) före det var jag och öberg snabbt och kollade på dom mindre som hade show på dagen.
Efter kvälls showen drog jag till judon på möte och sen gick jag till Öberg och åt tacos hela kvällen. (haha)
jag ringde till tandläkarn igår också, så ska dra ut en tand i november... en grej jag verkligen ser framemot..

Och mera då?
imorse steg jag upp 10 i 9 (helt otroligt) och gick en promenad med Öberg. Det blev bara 10½ km eftersom båda var så jävla trötta hoho.
Nu på dagen har jag varit med Alexandra :]

Ikv blir det väll stan, syns♥


Öbergs bild!
(hon har lagt upp flera på fb)

te hos öberg. öberg öberg!



idag på svarta katten med alexandra ↑ :)


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0