13 augusti

hallåå :]
igår for jag och kollade på dunderdans på emmaus och sen träffade jag Ronja och Jannika.
senare på kvällen drog jag + ett gäng till Liwen och troll och där blev jag nog hela kvällen, trevligt.
förutom att jag föll i trappan då. har så sjukt ont i vänster ben idag. klant

idag hade vi sista showen. ååh va kul det har varit! stort tack till alla som har gjort alla dessa dagar bäst♥
ikv är det Harry Potter som gäller, sista delen! :(
bjuder även min bästa vän Öberg på en biljett, det är trots allt hennes födelsedag idag! GRATTIS HUNI♥♥
hade så bra så länge!


lämna din tanke här
Postat av: Angelica Lamaberg

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, men gullesnutterullelamanen! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-08-13 @ 23:11:05
Postat av: emma :)

angelica: :) :) <3

2011-08-14 @ 13:42:14

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0