ny header

har bytt header eftersom jag inte kunde ha den andra längre.
ser ni den inte, f5!

Förövrigt har jag gått min första vecka på sos. bra lärare och bra klass! :)
känner på mej att de här kommer gå fort!
förövrigt har jag varit med öberg, ute och fottat, färgat håret och sånt annat under den här veckan.
saker och ting börjar äntligen se lite ljusare ut. men jag har långt kvar, så att säga.

mera dåå? var med Alexandra till svarta katten och fikade. lika mysigt som vanligt.
sen var vi ner till stan ifall vi skulle få syn på egoina , hhåhå
efter det gick vi hem till mej och drack te :)

puss


BABY♥♥♥♥

båda ovanstående bilder är Öbergs :)


idag ↑


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0