151211

hallå hej :)
slitsam dag i skolan idag. Är helt sjukt trött hela tiden vilket resulterar i att min och Nikitas eftermiddags humor slirar sönder totalt! hahah

Nu ikv var det judoavslutning. Istället för judo så körde hela klubben ett pass zumba! sjukt kul! :D
och det lönar att vara tränare. Fick en chokladask av judoklubben och en burk med pepparkakor av Diana.
"så du blir lite snäll till jul" sa hon. hoho jag är ju redan snäll :)
dom på klubben tyckte jag skulle börja träna igen, och så får det bli. jag älskar ju judon

nog om det, efter der gick jag till öberg, kollade på masterchef och bytte julklappar!
nu → sova


glad tjej!

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0