201211

hejhopp!
hade två normala lektioner idag och resten av dagen bestod av julfestövningar och pyssel. Älskar sos
efter skolan var jag med Nikita på stan för att leta julklappar
"fyfan den här är knulldyr, man måste ju prostituera sig i en vecka för att ha råd med" hahaha alltså gulle

och sen till alla nior i öhs stora fasa, så var jag och nikita och kollade på julfesten.
Efter att fått ett nej av peter i telefonen bestämde vi oss för att vi skulle in endå. Som tur var kom vi in endå av en snäll elev :> 
Verkligen besviken.... hahah. Kreativiteten hade ju inte riktigt flödat om man säger så. ska väll inte säga så mycket mer än så ...

jaja, börjar 10 imorn och har julfest!





från niornas julfest


lämna din tanke här
Postat av: Nikita

HAHAH det var ju så jävla dyrt ^^



jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. haha

2011-12-20 @ 20:17:55
Postat av: alexandra

hahahahaha, men jag sa ju att den skulle suga! sjuorna var dom enda som gillade den, men det är bara för att dom inte sett ngt annat än. pinsamt



men förlåter dig aldrig för att du kom, fula unge

2011-12-20 @ 23:13:31
URL: http://aleexandraa.devote.se
Postat av: Emma

Nikita: haha jaaaa!

nä, inte jag hlr....



Alexandra: puss

2011-12-21 @ 14:01:00
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0