best of 2011

JANUARI/FEBRUARI
♥började året med att förstöra mitt hår. haha. Efter april färgade jag det mörk brunt och har hållt mig med det :)
♥dom första vinter månaderna var jag typ sjuk hela tiden, streptokoker och hela köret. Annars hängde jag hos öberg och drack vin.
♥och det var vinter på åland påriktigt. massor med snö

MARS/APRILL


♥mcr-konserten den 18 mars
♥en hel den fester :)

MAJ/JUNI:
♥sliriga diggibilds timmar
♥valborg
♥firade Liewen som fyllde 20
♥var på min kusins konfirmation
♥jag och öberg gjorde en tavla i skolan
♥öhs volleybollturnering
♥gick ut 9:an
♥åkte till Italien ♥♥♥♥♥

JULI/AUGISTI
♥många fina sommarkvällar
♥föglö
♥rockoff veckan
♥badade
♥dansade på mariehamnskalaset
♥började på SOS

SEPTEMBER/OKTOBER


♥katatävling
♥lagade en hel del mat med öberg
♥halloween firande
♥tatuerade mig igen
♥unga band
♥(äcklig bild....) drog ut två tänder och satte in tandställning och blev sjuk i 3 veckor.

NOVEMBER/DECEMBER


♥dansade på alandica (philip åsgårds bild)
♥var med på julfesten för hela hälsa och livstils profilen (linnea lindbergs bild)
♥var på deep purple konsert med liewen!
♥lite mera fest
♥ lycklig tjej (fanny sundströms bild)
♥firade julafton

summan av kardemumman är väll är 2011 har varit ett rikigt bra år. Fast mycket tråkiga saker har också inträffat, men det sånt hör ju till.
2012 ska bli ännu bättre, tjolahopp

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0