bytte header, yyeey

hejhejhej
jävligt fin söndag idag, men låt er inte luras, det är skit kallt :(
var iaf ute och gick med Alex idag, skönt.
-
igår så åkte jag runt med Liewen och Jannika. vi hämta upp lite folk och körde lite hit och dit.
sen åkte jag till Silva på fest, trevligt (:
jag och pontus gick sen till tanja som bodde ett kvarter därifrån typ, men de va lame så vi gick tillbaka till silva.
så var vi där en stund och sen gick vi tebaxs till tanja. haha!
jag var så borta så pontus följde mej hem, tack!
-
är bara arg idag, försöker skriva den där jävla recensionen men har inte äns kommit till halva boken än.
jävla skit.
har prao på bagarstugan imorn så hoppas att jag är en smula mindre arg då..
puss

gammal bild.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0