hejhej lördag

godmorgon!
känns bra att jag vaknar 10 på en lördag..
solen lyser ute och det ser jätte mysigt ut, men de är de inte.
försöker förtränga att de är typ 5 meter snö ute. och jag vill som börja använda en tunnare jacka..
ååh. tror jag tänker gå och lägga mej och sova igen och drömma om varma italien ♥
-
eeeeh, vad angår de förra inlägget så vet jag inte vad som hände för jag minns inte att jag skrivit de..
aja, ska träffa alex idag och sen hitta på ngt roligt ikv :D
TJARÅ






första bilden är från efter skolan i fredags då jag drog till Öberg och lagade käk :D
och resten är från kvällen :)
åkte bil med liewen och sen fest hos tapio.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0