when butterflies fall in love, do they feel people in their tummy?

halleå
har haft en bra dag på bagarstugan idag :>
igår va hemsk, stressigt och skitjobbigt. Ville gråta när jag gick hem, men ah, jag höll mej,. hehe
sen efter "jobbet" idag så drog jag och fikade med micke och sen drog jag till öberg och käkade middag.
mysigt <:
ska ta en dusch nu och sen se på säsong 7 av DH ♥♥♥♥♥♥♥♥
puss


lämna din tanke här
Postat av: poeten alex

detta är en liten dikt eller nåt

om en tjej som sina ögonbryn rakar bort

sommaren är kort, men hon ska ändå hinna åka bort

till ett land där solen strålar och där man i vattnet ålar (...eh?)

nu kommer jag inte på något mer,

men jag hoppas att du många glada kameler ser :)

2011-02-18 @ 17:32:11
Postat av: emma!

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA

hahahaha

hahah

ha

2011-02-19 @ 17:20:14
URL: http://emmarawr.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0