when a girl says "whatever", she really means; I hope you get shot, fall off a bridge, get raped by a shark, and then eaten by it.

godkväll damer och herrar.
igår va jag som sagt till sthlm med öberg. Dagen började med att en random gubbe före oss i kön till incheckningen gav oss varsin fribiljett. haha! :D
dock hittade jag ingenting av de jag skulle ha i sverige ):
men ett linne, kofta och två par trosor följde med mej hem.
-
frigge kom och hämtade oss från båten och körde hem oss, och sen stund senare va jag med liewen.
vi kollade på ronny&ragge och gick ut med hundeN.
Nu ska jag fixa mej, måste till sparhallen och sen kommer Amanda hit.
har en gryym plan för ikv ;)



lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0