GRÅTT NYTT HÅR.

happ, inleder 2011 med ont i huvve o.s.v
yay
-
igår iaf så åkte jag till Frigge där vi började laga mat.
riktigt gott blev de :D
sen åkte vi till Liewen och stannade där tills klockan halv 12 , typ.
så åkte vi ner till select och kollade på fyrverkerierna därifrån. de snöa ngt fruktansvärt :c
laame
Efter deeee, så åkte vi till Vicke på fest och sen drog vi hem och jag somnade bums.
trevlig kväll :)
-
nu ska jag ladda upp bilder, och sen fångarna på fortet!
puss


mysig middag med frigge, robin och jenny :)

robin är söt.
ledsen för dom skitdåliga bilderna meeen.







kameran var uppochner där ett tag :o


alla bilder från fyrverkerierna blev skitkassa eftersom de snöade gaalet



ser ni hjärtat? :) ↑




fyndade en partyhatt!



lämna din tanke här
Postat av: elise

ååh du hittade min party hatt som jag gav till vicke :')

2011-01-08 @ 16:15:38
URL: http://eliwse.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0