brabrabrabrabrahelg

hejhallåå
frigge har lagat min dator under helgen, vilket betyder - ingen uppdatering. sorri
i fredags drog jag och letade praoplats och sen drog jag till gymmet.
började må skit illa så drog hem ist och sov en stund :)
-
sen senare på kvällen drog jag med frigge och kenneth till backas :D
så var vi där en stund tills alla drog, då drog vi till Patrik :)
fedt trevlig kväll med ölspel och bra umgänge ;D
sen åkte jag och frigge, vi körde omkring på massa folk och vid 5 på morgonen åkte vi äntligen hem och sov.
-
På lördag körde vi å på folk, och hade bland annat ett spännande äventyr i Eckerö. :s
sen åkte jag hem och spydde som en gris hela natten :)
nu ska de sovas i mängder, skola imorn, puss.













haha, fyfan va jag skratta åt Mats&Kimmo, :')
de gjorde nog kvällen, förutom när köket rasa!


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0