hejhejhej

rockoff är slut och snart börjar skolan. underbart :') NÄÄÄ
men så vad har jag gjort på senaste?
under rockoff veckan var jag väll och var social med folk, rockade till daniel adams ray, eric amarillo och takida. sjukt kul förövrigt.
hann också åka till stugan i två dagar med familjen, fedt skönt.
Igår åkte jag till seglarnästet med några och åt middag där :)
sen in till stan igen, tog en fika med Ronja och sen begav vi oss mot stadshusbacken. haha kul kväll som slutade på lite efterfest på en båt :') HAHA
jajajjaa, idag har jag varit bakis, varit bakis, varit bakis, varit bakis, ätit isglass, varit bakis, varit ute och gått, varit bakis och kollat på how i met your mother.  
nya tag imorn, puss



lämna din tanke här
Postat av: Fanny

är jag lik henne? :) http://turbofanny.blogg.se/2011/july/emily-blunt-lik-mig.html#comment

2011-07-31 @ 23:08:25
URL: http://turbofanny.blogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0