sommarrr

jajaja, att blogga på sommaren är ingen direkt höjdare. Iofs så sitter jag inte ute hlr och avnjuter en glass eller ligger på stranden och steker. Jag sover.
De senaste dagarna har jag i varje fall, hängt med Amanda, kollat på fotboll, hjälpt mamma på loppis och kollat på skins på nätterna med Frigge.  Igår lagade jag morotskaka med öberg, sånt är mysigt :)
-
Idag har varit en pina. Har ont i HELA kroppen och huvudet och ögonen rinner och allt känns skit jobbigt.
som grädde på moset måste jag städa, laga mat och gå ner till stan och köpa en present och handla mat.
vill bara sova :(
allt är så jävla kiva hela tiden.
-
vet att bilden är skit suddig. Men denna fina mustach-ring tog Öberg hem åt mej från London! :D
Kan ju även visa ringarna jag köpte i Italien :) ↓

lämna din tanke här
Postat av: jannika

Uh my god, me be stealing the mustache :D

2011-07-02 @ 00:41:27
URL: http://jannikanatalie.blogspot.com

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0