4 juni!

hejsanonyou
Vill bara säga innan jag skriver att jag är dålig på att uppdatera att det är gudomligt fint väder ute! gaaah!
så, vad har jag pysslat med dom senaste dagarna? :o
-
I onsdags då vi fick lov hängde jag på stan. Följde Liewen till arken vid 1 och gick å la mej sen :)
På torsdagen fyllde min mamma år♥
var hemma hela dagen och drog ut sen vid 9 och körde bil =D
Igår (fredags) cykla jag till frigge, skjutsade lite folk och var i Engelskaparken där resten av Åland var :)
kom hem halv 4 på morgonen. Frigge och jag somnade bums. galen kväll!
Idag(!!!!) gick jag och handlade och sedan gick jag med Öberg ner till lilla h och la oss på en gräsplätt utanför och stekte :) mysig dag!
och ikv ska jag träffa frigge!
-
hare gött!♥




lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0