home

helt sjukt att jag igår klev upp ur sängen i Rom och sedan somnade i min egna säng i Mariehamn.
Mina 2½ veckor på Amalfikusten var lika snabbt över som dom kom.
kan ingenting annat säga än att jag längtar tillbaka i mängder men samtidigt är de skönt att vara hemma igen.
dock (!) är de skiit kallt här :s
Sitter med ylletröja på fasten mamma påstår att dom inte haft så här varmt på länge.
nåja.
-
Igår när vi kom till stockholm hade vi 3 timmar att döda innan bussen hem skulle gå. Var och köpte ett mobil"fodral" eftersom jag tappat mitt andra på avslutningskvällen. Blev lättad när jag såg att dom fanns kvar i affären :D
-
Idag har jag inte gjort något alls. Vet fan inte alls vad jag ska göra här hemma. :(
Ikv ska jag iaf träffa frigge, och imorn Amanda och på onsdag Öberg. Sånt är najs.
Lägger upp bilder sen, puss


lämna din tanke här
Postat av: SYRRAN

Hej

Vad bra att allt gått bra, och att du kom hem safe.

Blev det nå limoncello då? :o)

Kramas safe nu med frigge!<3

Och helt sjukt, vaknade i min säng imorse och nu måste jag lägga mig i den igen,mohaha

2011-06-27 @ 21:27:21
Postat av: Emma

syrran: haha jo lite :) köpte hem en flarra åt päronen också :D

haha japp, det ska jag ;)

<3

2011-06-28 @ 15:52:57

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0