woooaah

Så nu har jag slutat 9:an!
det känns jävligt bra, låång avslutning dock menmen.
Efter avslutningen åkte jag, frigge och mamma och käka på pub niska :)
Vid 5 tiden drog jag med min klass till texas longhorn och åt igen, hahah var något mätt efter det!
-
Efter maten drog vi till kvarnen och jag spenderade min kväll där. Jävligt kul måste jag säga faktiskt :D
kom hem vid halv 2 och somnade bums.
Vaknade imorse klockan 7 och var törstig som ett as.
skönt att jag inte är bakis idag hlr (halleljua!!!!!!!!), mår bara illa så inåt helvete. gr
Hann gå till frigge och säga hejdå, kommer ju inte träffas på 3 veckor nu.
om några timmar stiger jag på båten till sverige och imorn flyger vi till Italien!
-
Kmr inte ha internet där så ingen uppdatering :p
ha det så himla bra här på holmen! puss




mer bilder finns på facebook

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0