4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.



Jag har suttit och funderat och funderat men kan egentligen inte komma fram till något vettigt.
förra vintern var obeskrivlig konstig men endå skitkul på samma gång.
visste inte var jag hade mej sj och ist för att reda upp de, festade jag i mängder.
kul men egentligen inte.
-
sen har jag haft en till konstig tid i mitt liv.
När jag gick i sjuan mådde jag extremt dåligt och ville inte göra ngt annat än att träna.
vilket var de enda jag gjorde. träna träna träna träna.
de gick lix inte att sluta. jag mådde dåligt och skämdes över mej och min kropp.
lyckligtvis växte jag ifrån de där :)




lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0