Its funny how when Im loud, people tell me to be quiet, but when Im quiet, people ask me whats wrong with me.

hej :)
igår var ju alla nior som sagt på vimel, mingel (?) på bibban.
de va ju kul!!!!!!!! nja. grattis till alla som vann endå :)
-
Efter det färgade Öberg mitt hår. och äntligen har jag en jämn färg i håret!
creds till henne ♥
Vid 5 tiden kom frigge hit och vi käkade middag som jag lagat. Pasta och skinksås blev de.
gött.
På kvällen låg vi framför teven bara, drog ut en stund gjorde vi å.
-
idag var jag till stan och köpte ett linne, och nu väntar jag på Öberg.
vi ska laga mat som vanligt, haha!
köttfärsbatonger och morotskaka står på menyn :)
puss


så ser mitt hår ut nu :)

linnet


lämna din tanke här
Postat av: Anonym

vart har du köpt linnet?

2011-03-27 @ 18:43:27
Postat av: emmma

till anonym:

alice vintage!

2011-05-04 @ 20:42:12

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0