it's just one of those days where you just want to cry because of the hurt inside.

hej :)
det är redan söndag, helgen gick för fort >:
kan inte påstå att jag hade en jättebra helg, men den va inte dålig hlr.
-
på lördagen steg jag upp och gick till judon vid 10, 8-13 åringar har haft läger där i helgen, så var med som tränare för dom. det va även en helt bunt med ungar från sverige där.
de va ändå rätt kul :)
på kvällen åt vi på savoy med alla judokids och sen drog jag hem, fixade mej lite och åkte till Liewen.
var där hela kvällen, förutom ett snabbt besök vid roth, sen åkte jag hem.
trevlig kväll endå :)
-
idag har jag rensat ur min garderob. 3 kassar fyllde jag med gamla kläder jag växt ur/inte använder.
ska försöka plugga biologi också.... nä. puss






bilder från igår.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0