Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowley, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile.

hej hörrni :)
idag har varit en bättre dag. helt otroligt.
imorn däremot kommer bli stessig as hell. tror jag..
ska vara i skolan och sen bort en timme, och sen fika med Ronja var de bestämt och sen ska syntest göras.
vid 6 har jag lovat farmor och farfar att jag och frigge ska köra dem till saltvik då de kommer med båten.
vi blir där och äter middag och kanske bastu också :)
KÄNNER MEJ JÄTTE GLAD!
åh!
puss




lämna din tanke här
Postat av: mia

snygg bild !

2011-03-31 @ 21:53:39
URL: http://ttypmia.blogg.se/
Postat av: emma

mia: tack! :)

2011-04-02 @ 11:59:41

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0