MY CHEMICAL ROMANCE 180311 ANNEXET ♥

fyfan, ...
är så grisigt trött att de inte är klokt.
heey, har ju lix ändå sovit över 11 timmar inatt.
-
I fredags åkte jag med Amanda och hennes mamma till sverige, åkte till globen,
gick till hotellet som satt i ihop med globen och vid 3 tiden gick vi och började köa till MCR.
det var kallt och SNÖADE hela tiden, så vi gjorde som alla andra och köpte en filt och tog en massa gratistidningar och satte oss ner. gatuliggarna <3
spelade kort gjorde vi också bland all snö :')
Vid halv 7 började dom släppa in oss och vi hamnde några rader framför scenen, GULD.
förbandet Lost Alone spelade och sen MCR.

helt otroligt, helt galet. vilken konsert.
dom spelade både gamla och nya låtar. trodde jag skulle dö när dom spelade cancer.
En tjej svimmade av på mej och Amanda, så vi fick stå och slå henne i ansiktet för att hon sku vakna. crazy :s
-
På lördag var de nog risigt. vi drog in till globen shopping och jag fick med mej ett linne och sen åkte vi mot drottninggatan och vandrade där.
fick gratis smörpaket och en tandkrämstub, haha!
-
de va allt, tack för en grym resa, puss! ♥





hade ingen kamera med mej. så mobilen fick duga.


linnet jag fick med mej, och sen köpte jag lite nitar :)


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0