1 maj

hej :)
jaha, idag är första maj. en månad kvar till juni! :D
igår for jag och kollade på modevisningen på stan. kamerabatteriet tog slut precis i början. kuuul.
sen for jag med lite folk till seglarnästet och badade bastu en stund, NAJS.
Liewen körde mej till kalmarnäs udden och frigge hämtade mej därifrån.
sen åkte jag till öbergs pappa och åt middag där! =)
-
gick in till stan sen och upptäckte att hela min valborg var förstörd.
lipade typ i en timme och sen tog jag mej i kragen. precis före jag skulle ut råkade jag tappa min telefon i toan ;_;
JÄVLA SKIT. den funkar ju lite fortfarande ...
gick sen iaf till ellen som hade fest. var där en stund och sen slutade kvällen på akuten.
HAHA
jaja, min kväll blev bra iaf :) TACK!
-
idag har inte varit rolig.. trodde jag skulle spy mitt under dansuppvisningen.
annars gick de bra!
åt glass med öberg sen , puss!
JqnAp4 on Make A Gif, Animated Gifs
kände så här om valborg först. hehe










några bilder från modevisningen .





några bilder från seglarnästet :)

lämna din tanke här
Postat av: Angelica Heliumberg

"sen åkte jag till öbergs pappa och åt middag där! =)"

Jaha, men vänta nu.. åt du middag med min pappa ensam eller? Var det en.. en dejt?! Kommer min pappa ringa mig ikväll och säga "Åh, Emmmaa.. hon luktar så gott! Har hon sagt något om mig, har hon ens mitt nummer?!" Eller?

2011-05-01 @ 17:01:36
Postat av: Emma Heliunen

öberg: öberg.. du ska få ett syskon..

2011-05-01 @ 17:33:42

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0