17 maj

tjenixen!
Varit i skolan, skrivit mitt sista prov i grundskolan nu. det känns förjävla bra alltså!
inte många dagar kvar i skolan nu ju!
Var på dunderdansmöte vid 5 och sen gick jag till frigge :)
-
ÅÅÅH, känns inte så bra när jag var sjuk hela förra veckan , blev frisk till helgen och nu har jag ont i halsen och huvudet igen. Som grädde på moset har jag spenderat min kväll med min febriga pojkvän. Jag som ska till sthlm på lördag! :@
och som pricken över i:et på det så ska ju tydligen jorden gå under på lördag? alltså, jävla skit.
Men jag tänker inte deppa för det utan äta choklad ist :)
puss

har förövrigt 9 månader med Frigge idag. ♥ (och jo frigge, det är den 17:nde)

gammal bild.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0