29 maaaj

hey!
sjuk dålig på att uppdatera på helgerna, hehe.
-
I fredags fick vi våra brev som vi skrev i 7:an. hahahaa alltså jag dog flera gånger om.
sen efter skolan var jag till dinos och fikade med Ronja♥
På kvällen åkte jag lite bil med Liewen, Mia, Affe och Billy :)
det var trevligt som fan. Har inte skrattat så där mke på länge :D
sen åkte jag till Frigge och sov =)
-
På lördagmorgon steg frigge upp vid 7 för att fara till vkalmare. Kunde inte somna om så jag städade hela hans lägenhet :)
Sen gick jag hem och åt frukost och drog sen ner till stan. Köpte ett nytt navelsmycke för alla mina andra är sönder. INTRESSANT.
Jag och öberg var ute och gick en stund också :)
Min kväll spenderade jag hos frigge (:
-
Tänker gå och lägga mej och sov igen, niiiice


november 2010

lämna din tanke här
Postat av: mia

tack för en trevlig kväll ;)

snygg bild också!!

2011-05-29 @ 17:14:21
URL: http://ttypmia.blogg.se/
Postat av: emma

mia:

:):)

taaack! :D

2011-05-30 @ 20:56:33

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0