en tvärnit mitt i livet

alltså.
Jag har typ 100 saker att göra. Har grejer inplanerade hela veckan framöver. Saker som måste göras,
prov som måste läsas på, läxor, vänner u name it. ÅÅÅH.
men jag skjuter allt åt sidan och tänker " jag gör de sen" NÄR ÄR SEN?!??!
jag blir så förbannad. och nu då, nu sitter jag och gör ett meningslöst inlägg på min jävla skit blogg ist för att öva på svenskaprov och skriver min svenska berättelse. alltså, jävla skit.
-
i vilket fall som helst gick skolan snabbt idag, var och klippte mej också.
Set ut som en litet pojke nu. Känns som att håret är jättekort..
ska koka kaffe nu och öppna svenskapärmen.
puss


arg tjej

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0