:)

Aloha
idag har inte varit min dag. alls :(
vaknade 10 i 9 (började 9) av att Öberg stog i mitt rum och suckade åt mej..
sen när jag kommer till skolan, gick min jävla gylf sönder. alltså haha
-
efter skolan var jag hos Öberg. Såg på private practice (bästa serien ever), åt middag, låg på balkongen och åt frukt och smält choklad. iiiih.
sen var vi ut till skogen och fottade lite. Hade en klänning på mej och tänkte att de sku bli lite kallt så satte på mej mjukisbrallor och en huvtröja. såg ut som att jag gått upp 20 kg i vikt, och så klart träffade jag alla jag kände på vägen till skogen.. haha!
-
nästa vecka åker jag till italien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111ettettettett
åker dock dagen efter avslutningen. alltså nä
puss



min och öbergs jävla tavla vi har hållt på med sen 1935. Pumba blev neger (mitt fel). haha jävla skit :(

lämna din tanke här
Postat av: julia

Hihi, ska du säga snygging;)

2011-06-02 @ 12:12:34
URL: http://JASphoto.devote.se
Postat av: Towe

sv: tack! :D vet inte vart den är ifrån (:

2011-06-03 @ 16:52:41
URL: http://towe.webblogg.se/

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0