Isn't it ironic how the one person that can break your heart is the only one who can fix it?

känns som att de enda jag skriver om här är hur många dagar de är kvar till sommarlovet!
7 dagar kvar!
GULD♥
-
annars flyter allting på som vanligt och känner mej lite extra glad :)
hade världens chilldag idag. film och musikövningar!
spelar lite sims och dricker kaffe. ganska härligt må jag säga.
imorn är de fredag! FUCK YEAH
mina simmar har fest nu, need to join.


lämna din tanke här
Postat av: alexandra

hej,

du är snygg.

hejdå

2011-05-26 @ 22:34:07
URL: http://nightstars.devote.se
Postat av: emma

alexandra:

hej,

du är jävligt fin.

hejdå

2011-05-27 @ 16:00:30

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0