måndag 9 maj

HEJ =D
jag vet jag vet jag vet. jag är dålig på att uppdatera. meeen men
hade en sjukt trevlig helg iaf :D
I fredags åkte jag till frigge, vi åt jordgubbar och fick för oss att åka till min stuga i saltvik och bada bastu. haha
för dom som inte vet, så ligger min stuga verkligen längst ut i saltvik. och nu tänker ni "ääh, så långt är de inte"
men jo, längre ut kommer du inte lix :s haha
en ko stog mitt på vägen när vi åkte hem också, haha :]
-
på lördagen for vi till glassbaren i strandnäs och åt glass. åh va gött.
vid 5 gick jag och Öberg till ÅSS och käkade middag. det var najs och maten var sjukt god!
halv 7 drog jag och en massa annat folk till seglarnästet för att fira Liewen som fyllde 20 år i torsdags!
hade kameran med, bilder kmr sen.
-
iaf, försöker plugga, går inte bra. har fett biologi prov imorn , eeeeh kul.
hade bra!


bilden är från seglarnästet :)


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0