om en månad

...ligger jag i soliga italien!
FUCK YEAH
-
idag har jag iaf varit i skolan, skrev mitt näst sista prov i grundskolan. HURRA
sen har de regnat hela dagen ♥ inte för att de är kul att bli blöt, men de luktar så gott!
eller ja, blöt asvalt.. kanske inte iaf. haha
-
efter skolan släpade jag med mej öberg ner till stan för att köpa hårfärg.
sen släpade mamma med mej ner till stan för att köpa en konfirmationspresent.
och sen äntligen, köpte jag en ny telefon!
den andra ha lix hängt med i 2 år och är lite sliten och glappar.
har ny älskling (förlåt frigge) ♥♥
-
imorn åker jag till sveariket som sagt. vad ska man ha på sig på en konfirmation?
i somras kom jag liksom i shorts och ett linne till killarnas konfirmation :s
åååh
jaja, ha en bra helg! ♥



som ni ser, mitt hår blev mega pippi mörkt!


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0