Taste me, drink my soul. Show me all the things that I shouldn't know

godkväller :)
just kommit hem från frigge och tänker duscha och sedan slänga mej i sängen.
NAJS
Igår var jag sthlm med öberg och kikade lite.
vi var till tacobar och käkade och sedan sprang vi lite i butiker.
Sen köpte vi jordgubbar och satte oss på en stor trappa och åt morotskaka och jordgubbarna ♥
vid 1 var vi klara så då gick vi till st. klara (clara?) kyrkan och la oss ner vid en gräsplätt och spelade lite musik.
Tills en alkis kom fram till oss och ville att vi skulle betala honom 5 kr för att få ligga på hans gräsmatta. då gick vi.
Annars var resan helt lyckad :D
-
idag var jag på genrep klockan 2 och sedan gick jag till frigge och kikade på step up.
vid 6 drog jag till WHA för att dansa på matchen och efter det gick jag till frigge och kollade på step up 2.
haha!
de va allt, ha det bra♥







fick med mej de här hem även fast jag knappt hade pengar.
köpte även ett mustachpinn för att skänka pengar till prostatacancer-fonden :)
(ah, alla bilder är mobilbilder sen)


lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0