When things happen, they happen for a reason. Let them happen.

jaha, hej på er :)
tiden rusar iväg just nu, känns som att jag inte hinner med allt.
Skriver mitt absolut sista prov i grundskolan imorn. jessus vad skönt det känns! :')
om 15 dagar går jag ut 9:an. shit!
-
I helgen var jag som sagt till sverige på konfirmation. Hann hälsa på min syster och hennes man också! :D
Kom hem på söndag kväll, är fortfarande sjukt trött.
måste fortsätta öva på engelskan nu, orkade inte göra de i söndags utan kollade på ishockey finalen ist. ♥
hare götttttt :)



dom tre fönsterna som syns på bilden är vår gamla lägenhet vi bodde i.


kusinvitamin


lämna din tanke här
Postat av: Systeryster

Vad du e duktig på att fotografera!

Åh vilken tur att du lägger upp lite seriösa bilder nu när Mammsen vet att sidan existerar ;0)

Kram

2011-05-17 @ 00:28:58
Postat av: Emma

syster:

ååh tack! :)

haha, ääh är inte så orolig över det ;)

kram!

2011-05-17 @ 13:45:45

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0