I was once afraid of people saying, "Who does she think she is?" Now i have the courage to stand and say "This is who I am"

alltså ja hej.
dagen i skolan gick väll bra, allt blir ju bara mer och mer chill. slutade lite över 12 idag. sooft.
efter skolan gick vår klass och jag ner till lillholmen för att spela vollyboll.
-
skulle ha åkt till judoavslutningen på espholmen men andra lite viktigare saker kom upp och kunde inte lämnas ogjorda. åååh
och efter de har jag bara varit arg. fyfan
morsan sa åt mej att gå ut och springa en stund så skulle hon laga en macka åt mej tills jag kom hem.
sagt och gjort!
nu ska jag duscha:)
har världens chilldag imoooornnnn =)
puss


du är de bästa som finns.

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0