you bleed just to know your alive

hejhallå!!!!
jag börjar blir riktigt frisk nu. wihooo
dom senaste dagarna har jag iaf varit i skolan och sånt dära. Helt insane hur mycket jag och Nikita skrattat. + att jag fortfarande är hostig, vilket gör att jag skrattar som en gammal gubbe, vilket gör allting väldigt mycket roligare = går inte att sluta skratta. men det är härligt och Nikita är härlig :') ♥

Ikv har jag varit och tränat småbarnen också och nu ska jag dyka ner i mina böcker och plugga lite.
provperioden börjar på fredag och då är jag ledig :)))))))
dock finner jag ingen motivation till att plugga... attans rabarber

jajajajja, yada yada yada


en charmig bild från halloween får ni också. gillar att jag smetat ut läppstiftet..

lämna din tanke här

Pratbubblor:

och jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, MOHAHAHAHA )

URL/BLOGG:

säg din mening:

Trackback
RSS 2.0